Divadlo za branou: Porovnání verzí

nahoru...
Z Divadelní Encyklopedie
Přejít na: navigace, hledání
(Automatická aktualizace šablony)
m
Řádka 1: Řádka 1:
<ee:template>Instituce</ee:template><ee:progress>
+
<ee:template>Instituce</ee:template><ee:progress/>
<span id="PageFillProgress"></span>
+
</ee:progress>
+
 
{{Infobox Instituce
 
{{Infobox Instituce
 
| název = <ee:label>Divadlo za branou</ee:label>
 
| název = <ee:label>Divadlo za branou</ee:label>
Řádka 37: Řádka 35:
 
<ee:bibliography>
 
<ee:bibliography>
 
== <ee:bibliography_label>Literatura</ee:bibliography_label> ==
 
== <ee:bibliography_label>Literatura</ee:bibliography_label> ==
<ee:bibliography_content>eu [E. Uhlířová]: ''Za branou přede dveřmi ''(rozhovor s O. Krejčou), DFN 9, 1965/66, č. 6, s. 5; M. Smetana: ''Vévodí mu láska?'', tamtéž, č. 11, s. 1 + ''Slavík a Antigona'', DN 10, 1966/67, č. 22, s. 4; ''Protokoly o dramaturgii'', DFN 9, 1965/66, č. 17, s. 1; L. Suchařípa: ''Člověk je stejně sám, ''Divadlo 17, 1966, březen, s. 6; J. Patočková: ''Tři sestry Za branou, ''tamtéž, prosinec, s. 28; J. Kopecký: ''Jen na to přijít, ''DN 10, 1966/67, č. 4, s. 3; Z. Hořínek: ''Situace dramatu – situace divadla, ''tamtéž, č. 8–9, s. 11; K. Tynan: ''Setkání s pražským divadlem, ''tamtéž, č. 24, s. 3; A. Urbanová: ''Slavnost odhalení Nestroye'', DN 11, 1967/68, č. 11, s. 12; J. Černý: ''Nestroy před branami, ''Divadlo 19, 1968, únor, s. 66 + ''Štěstí z rozumu'', DN 10, 1966/67, č. 14 – 15, s. 3 + ''Krejča: Schnitzler, Topol, ''DN 12, 1968/69, č. 11, s. 3 + ''Dynamika hereckého projevu'', Divadlo 21, 1971, leden, s. 44; L. Suchařípa: ''Každá krajnost je trochu hloupá ''(rozhovor s O. Krejčou), Divadlo 18, 1967, leden, s. 33; J. Císař: ''Skutečnost člověka, ''tamtéž, září, s. 39 + ''Čas lásky a smrti, ''únor, s. 32; S. Melchinger: ''Das Prager Experiment, ''Theater Heute 1969, Januar, s. 40 + ''Der andere Tschechow'', tamtéž, August, s. 58; M. Plešák: ''Divadlo v prostoru a čase'', Divadlo 20, 1969, říjen, s. 66; S. Machonin: ''Lorenzaccio, ''DN 13, 1969/70, č. 5, s. 3; J. Opavský: ''Otázky pro O. Krejču. Trvalá proměnlivost, ''tamtéž, č. 12, s. 1; K. Kraus: ''Le Théâtre za branou et Otomar Krejca'', Travail Théâtral (Lausanne), 1970, č. 1, s. 5; O. Krejca: ''L’acteur est-il un singe savant enfermé dans un systčme de signes?, ''tamtéž, s. 10 + ''„Les Trois Sśurs“ de Tchékhov. Note de mise en scčne'', tamtéž, s. 17; B. Dort: ''Tentative de description de „Lorenzaccio“, ''tamtéž, s. 29; E. Copferman: ''„Ivanov“ joué et déjoué, ''tamtéž, s. 38; R. Demarcy: ''Le spectateur face ŕ'' ''la représentation théâtrale, ''tamtéž, s. 44; sb. ''Divadlo za branou. Ohlasy v zahraničí'', 1970; V. Mráček: ''Pokus o pochopení, ''Divadlo 21, 1971, leden, s. 33; ''Otomar Krejca et le Théâtre Za branou de Prague'', Travail Théâtral (Lausanne) 1972, Supplément; F. Černý: ''Otomar Krejča, ''in: ''Pozdravy za divadelní rampu, ''1971, s. 195; K. Helgheim: ''Mĺken fra Stanislavskij til Otomar Krejča, ''Oslo 1992, s. 335; B. Mazáčová (ed.): ''Josef Topol a Divadlo za branou'', 1993; Z. Hořínek: ''Potíže s interpretací'', SaD 2, 1991, č. 4, s. 9; J. Patočková: ''Divadlo, které se rodí ve hře'', tamtéž, č. 5, s. 16 + ''Mám strach!'', DN 3, 1994, č. 18, s. 1; M. Reslová: ''Karmelitky'', SaD 3, 1992, č. 4, s. 39; ''Ředitele už nikdy dělat nebudu'', rozhovor B. Mazáčové s O. Krejčou, DN 3, 1994, č. 19, s. 3; P. Trenský: ''Poslední dny Divadla za branou II'', SaD 6, 1995, č. 1, s. 34; T. Pokorná: ''O Nemožném člověku a Obrech z hor'', KritPříl 1995, č. 1, s. 103.</ee:bibliography_content>
+
<ee:bibliography_content>eu [E. Uhlířová]: ''Za branou přede dveřmi ''(rozhovor s O. Krejčou), DFN 9, 1965/66, č. 6, s. 5; M. Smetana: ''Vévodí mu láska?'', tamtéž, č. 11, s. 1 + ''Slavík a Antigona'', DN 10, 1966/67, č. 22, s. 4; ''Protokoly o dramaturgii'', DFN 9, 1965/66, č. 17, s. 1; L. Suchařípa: ''Člověk je stejně sám, ''Divadlo 17, 1966, březen, s. 6; J. Patočková: ''Tři sestry Za branou, ''tamtéž, prosinec, s. 28; J. Kopecký: ''Jen na to přijít, ''DN 10, 1966/67, č. 4, s. 3; Z. Hořínek: ''Situace dramatu – situace divadla, ''tamtéž, č. 8–9, s. 11; K. Tynan: ''Setkání s pražským divadlem, ''tamtéž, č. 24, s. 3; A. Urbanová: ''Slavnost odhalení Nestroye'', DN 11, 1967/68, č. 11, s. 12; J. Černý: ''Nestroy před branami, ''Divadlo 19, 1968, únor, s. 66 + ''Štěstí z rozumu'', DN 10, 1966/67, č. 14 – 15, s. 3 + ''Krejča: Schnitzler, Topol, ''DN 12, 1968/69, č. 11, s. 3 + ''Dynamika hereckého projevu'', Divadlo 21, 1971, leden, s. 44; L. Suchařípa: ''Každá krajnost je trochu hloupá ''(rozhovor s O. Krejčou), Divadlo 18, 1967, leden, s. 33; J. Císař: ''Skutečnost člověka, ''tamtéž, září, s. 39 + ''Čas lásky a smrti, ''únor, s. 32; S. Melchinger: ''Das Prager Experiment, ''Theater Heute 1969, Januar, s. 40 + ''Der andere Tschechow'', tamtéž, August, s. 58; M. Plešák: ''Divadlo v prostoru a čase'', Divadlo 20, 1969, říjen, s. 66; S. Machonin: ''Lorenzaccio, ''DN 13, 1969/70, č. 5, s. 3; J. Opavský: ''Otázky pro O. Krejču. Trvalá proměnlivost, ''tamtéž, č. 12, s. 1; K. Kraus: ''Le Théâtre za branou et Otomar Krejca'', Travail Théâtral (Lausanne), 1970, č. 1, s. 5; O. Krejca: ''L’acteur est-il un singe savant enfermé dans un systčme de signes?, ''tamtéž, s. 10 + ''„Les Trois Sśurs“ de Tchékhov. Note de mise en scčne'', tamtéž, s. 17; B. Dort: ''Tentative de description de „Lorenzaccio“, ''tamtéž, s. 29; E. Copferman: ''„Ivanov“ joué et déjoué, ''tamtéž, s. 38; R. Demarcy: ''Le spectateur face ŕ'' ''la représentation théâtrale, ''tamtéž, s. 44; sb. ''Divadlo za branou. Ohlasy v zahraničí'', 1970; V. Mráček: ''Pokus o pochopení, ''Divadlo 21, 1971, leden, s. 33; ''Otomar Krejca et le Théâtre Za branou de Prague'', Travail Théâtral (Lausanne) 1972, Supplément; F. Černý: ''Otomar Krejča, ''in: ''Pozdravy za divadelní rampu, ''1971, s. 195; K. Helgheim: ''Mĺken fra Stanislavskij til Otomar Krejča, ''Oslo 1992, s. 335; B. Mazáčová (ed.): ''Josef Topol a Divadlo za branou'', 1993; Z. Hořínek: ''Potíže s interpretací'', SaD 2, 1991, č. 4, s. 9; J. Patočková: ''Divadlo, které se rodí ve hře'', tamtéž, č. 5, s. 16 + ''Mám strach!'', DN 3, 1994, č. 18, s. 1; M. Reslová: ''Karmelitky'', SaD 3, 1992, č. 4, s. 39; ''Ředitele už nikdy dělat nebudu'', rozhovor B. Mazáčové s O. Krejčou, DN 3, 1994, č. 19, s. 3; P. Trenský: ''Poslední dny Divadla za branou II'', SaD 6, 1995, č. 1, s. 34; T. Pokorná: ''O Nemožném člověku a Obrech z hor'', KritPříl 1995, č. 1, s. 103.<br/>''SSD''</ee:bibliography_content>
 
</ee:bibliography>
 
</ee:bibliography>
 
<div class="chronology"><ee:chronology>
 
<div class="chronology"><ee:chronology>
Řádka 62: Řádka 60:
 
</cshow>
 
</cshow>
 
<cshow logged="1">
 
<cshow logged="1">
<ee:source></ee:source><br/>
 
 
'''Zdroj:''' <ee:published>2000</ee:published><br/>
 
'''Zdroj:''' <ee:published>2000</ee:published><br/>
 
'''Autor:''' <ee:author>[[Eva Šormová]]</ee:author>
 
'''Autor:''' <ee:author>[[Eva Šormová]]</ee:author>

Verze z 11. 2. 2016, 13:33

Divadlo za branou
Praha 1965–1972, 1990–1995
Další názvy: Divadlo za branou 1965–72; Divadlo za branou II – Otomar Krejča 1990–94; Divadlo za branou III 1995
divadlo



Nyní jsou zobrazeny pouze částečné informace. Úplné heslo bude viditelné až po přihlášení.